14 DE ZILE RETUR GRATUIT
Conform Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, produsele cumpărate online pot fi returnate, fără invocarea unui motiv anume.
Orice reclamatie privind starea produselor livrate catre clienți va fi adusa la cunostinta firmei noastre in maximum 48 de ore de la primirea acestora, telefonic sau prin e-mail la reclamatii@autobutic.ro sau contact@autobutic.ro, urmand ca societatea noastra sa o solutioneze. In cazul in care produsele nu se pot livra sau integritatea le este afectata pe parcursul livrarii, clientul poate cere returnarea sumelor incasate deja de ARENA AUTO SRL, dar nu si despagubiri suplimentare. Valoarea maxima a obligatiilor companiei noastre fata de orice client in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a unui colet/produs este valoarea sumei incasate de la client pentru respectiva comanda.
Cum returnezi?
Daca vrei sa returnezi o comanda sau un produs, sa stii ca e foarte simplu la AUTO BUTIC. Ai doua modalitati prin care poti face asta: transmitere prin curier sau retur in Showroom ARENA AUTO. Prima modalitate necesita in prealabil completarea unui formular de retur accesand sectiunea Retururi din Contul de Client. Returnarea in Showroomul ARENA AUTO se poate face direct, fara completarea formularului de retur.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, prin folosirea oricarui serviciu de transport ce asigură ajungerea în stare optimă la destinație. Adresa la care se va face returnarea comenzii este Ploiesti, Str. Strandului, nr. 60 - Arena Auto SRL
Pentru toate cele patru optiuni trebuie sa tii cont ca ai la dispozitie 14 de zile calendaristice de la data primirii coletului si ca produsele trebuie sa indeplineasca cateva conditii.
Mai mult, returnarea banilor se face in maximum 14 zile, iar daca te grabesti tare, in Showroom primesti banii pe loc, numerar sau prin transfer bancar (in functie de disponibilitate).
Se intampla sa refuzi sau sa uiti sa ridici coletul?
Sigur nu te-ai gandit pana acum la impactul asupra mediului inconjurator: materiale irosite pentru ambalare, masini in trafic pentru livrare, munca oamenilor din depozit care pregatesc produsul ca mai apoi sa-l despacheteze si mai ales, gandeste-te la acel client care s-ar putea bucura de produsul blocat.
Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsul returnat?
Conditia acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne montaj, sa aiba toate etichetele intacte). Din cauza naturii produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, intrucat poate pune in pericol siguranta cumparatorilor.
Iti recomandam sa verifici produsele fara indepartarea etichetei. Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta nu poate fi acceptat. Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Pot fi returnate doar produsele aflate în condiții perfecte, inclusiv accesoriile și consumabilele aferente. Acestea nu trebuie să prezinte semne de uzură sau de consum, iar în cazul produselor de tip software, acestea nu trebuie să fi fost modificate sau desigilate. Ești responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
În cazul în care au fost cumparate mai multe produse de acelasi fel, doar un singur produs se acceptă ca fiind desigilat, restul produselor trebuie să fie sigilate pentru a putea fi returnate.
Produsele returnate trebuie să fie funcționale, având caracteristicile normale, fiind însoțite de actele primite la achiziție, certificatul de garanție și documentul fiscal.
Produsele returnate nu trebuie să aibă urme de uzură, de folosire, deteriorari, zgarieturi și nici să nu fi fost supuse la șocuri mecanice, căzături, loviri etc.
În cazul produselor care la achiziție au fost însoțite de anumite cadouri, vor fi returnate împreună cu cadourile respective.
Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a fi nevoit sa justifice decizia si fara a suporta alte costuri.
In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.
Purtati raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre dvs.
Categorii de produse cu conditii speciale de retur
Aparate foto, casti si boxe, folii pentru telefoane, tablete sau eBook readere - pot fi returnate doar daca sunt sigilate (nu au fost desfacute, nu au fost folosite).
Accesorii auto - pot fi returnate daca etichetele nu au fost deteriorate si daca nu au fost monate
Produse de ingrijire personala (produse cosmetice, aparate de ingrijire personala) - din motive de protectie a sanatatii clientilor, aceste produse nu pot fi returnate decat daca nu au fost utilizate, desigilate sau testate.
Consumabile sanitare (masti de protectie, manusi, dezinfectant, etc.) - pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
Electrocasnice - in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie returnate curatate si igienizate, pentru ca returul sa fie acceptat.
Sa aiba toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare si certificate de garantie;
Produsul trebuie sa fie returnat in conditii de siguranta, pe cat posibil in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare si/sau transport. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.